torsdag, januari 04, 2007

Lisas lista!

Jag stjäl Lisas lista och sätter mina egna svar.

Vilken svordom använder du mest?
Fan skulle jag tippa på.
Äger du en iPod?
En 8gb svarter ipöd dårå.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?

Har ingen väckarklocka så det så.

Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?

Öhh nä?

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?

Alltså jag sticker bara ut tungan på bilderna men jag vill fan vara med.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Ett liv, ett stort sådant.

Har någon någonsin kallat dig lat?

Hmm sisådär 5000000 gånger men det hjälper då inte. Jag svarar bara "jag vet". Sen är jag lat igen.

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nopp

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Hmm jag vet inte om det är en hemlighet. Jag tror det. Ja är mitt svar.

Vad åt du till middag?
Jag har inte ätit middag idag. Jag vet, jag är lat haha.

Använder du huvtröjor?
Jopp

Kan du vissla?
Jag kan vissla men inte så värst bra.

Finaste Svenska dialekten?

Alltså jag är inte så möe för dialekter.

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?

Alltså jag har ingen direkt favorit. Jag bara åker med.

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Jag tror inte, jag vet.

Vilken film kan du alla replikerna till?
Jag kunde typ alla repliker till Sagan om ringen filmerna. Jag vet att det är overkill men jag kunde det ett tag. Nu kan jag det dock inte.

När flög du senast?
Flög? Inte flyga

Pratar du några andra språk?
Engelska och sen kunde jag faktiskt lite alviska ett tag. Sen om det räknas som språk vete tusan men ändå.

Försöker du alltid lära dig nya saker?

Nopp

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Jag vill ha en tatuering lite halvt. Jag fegar ur när det gäller.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Alltså jag kan inte bry mig mindre. Varför ska alltid killen bjuda förresten?

Vad har du med dig in på bion?
Dricka, förslagsvis en loka med päronsmak.

Gillar du att flyga flygplan?

Vad pratar du om?

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Man kommer ruskigt långt på att ha humor.

Gillar du din boendesituation?
Alltså jag tycker det är helt okej. Trots att jag får tjata som fan på min polare ibland att han ska städa. Men annars helt okej.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Alltså det är olika. Det är typ skit samma nästan. Låt mig sova en stund och hoppas på det bästa ungefär.

Äter du frukost dagligen?

Periodvis

Är dina dagar fullbokade och stressiga?

Nja, det vore väl en skam och påstå det.

Brukade du hamna i trubbel för att prata på lektionerna?
Inte direkt, jag tjötade oftast på när jag skulle få skäll så nä inte direkt.

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Aldrig gjort i hela mitt liv.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Alltså ibland är jag det men ibland orkar jag inte.

Tror du på liv på andra planeter?

Fråga Christer Fågelsång

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Linus, han vägrar dammsuga när jag säger till han. Hmpf

Kommer du bäst överrens med personer av samma kön eller motsatta?
Hmm bra fråga. Motsatta tror jag.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Jag vet inte men jag hade velat heta Valentine. Det tycker jag om.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Vad skulle Fantomen gjort?

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Jag vill hoppa fallskärm.

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Alltså det var nån som en gång sa att jag var lik snubben i "7 orsaker att hata dig" eller nåt. Tror jag. Äsch jag vet inte.

Tycker du om att krama folk?
Nja, jag är lite sådär med det alltså.

Vad skulle du helst inte göra i ett förhållande, kyssas eller kramas?
Hur kul skulle det vara att vara utan något av de två då? Nä, jag behåller båda.

Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Hmm bra fråga. Jag skulle först fråga om det var ett skämt eller inte. Om det var det skulle jag skratta. Om det inte var det skulle jag skämmas.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?

Haha det var någon som en gång sa att jag och Håkan Hellström var lika. Det bör dock sägas att personen ifråga var rejält full.

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Det beror på om det är viktigt eller inte.

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nja, det ska jag väl inte påstå.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Valentine

Inga kommentarer: