torsdag, februari 01, 2007

Praktikplatsmöte

Göteborg: klockan 13:30

Ska besöka min praktikplats idag och den person jag ska jobba för. Det känns lite nervöst faktiskt. Sätter mig på tåget vid kl: 12:14 och kommer vara på redaktionen kl: 13:30 ungefär. Är inte så nervöst nu men kommer nog bli det ju mer jag närmar mig dörrhandtaget in till redaktionen.

Nerverna kommer spela en symfoni.

Hur lång tid mötet kommer ta har jag ingen aning om. Men antagligen mer än 40 minuter, då det första förslaget var att jag skulle komma 11:20. Det gick inte för det var för det var för lite tid innan lunch. Så jag hoppas att han inte sätter mig i arbete direkt för att se vad jag kan. Nerverna kommer vara på helspänn ändå känns det som.

Jag tror jag kommer vara ovän med mina nerver.

Men på något konstigt sätt känns det ändå skönt. Det känns inte som man har en praktik färdig(inte för mig i alla fall) förrän man verkligen är där. Då känns det som att allt är klart. Måste fixa en lapp som jag ska fylla i sen också från skolan.

Finally ready to go, yeeeeaaaahh

Stay tuned!
Yours truly Dytte

1 kommentar:

David sa...

Tjena jocke! Hur e läget? Fick du praktikplatsen sen? Kul o vara där???