tisdag, maj 22, 2007

Bloggabstinens

Jag har inte kunnat blogga på ruskigt länge.

Detta pga att jag inte kan blogga hemifrån längre. Jag kommer inte in på blogger hemifrån av någon sjuk anledning. Har flera gånger tänkt att "nä, nu ska jag blogga" men det har inte riktigt gått då jag som sagt inte kommer in på sidan ens.

Blogg offline

Sitter därför ute hos syrran och bloggar nu. Hon gillar nog när jag är här för det är så få gånger jag verkligen är här. Just för att det inte finns något att göra. Nu är jag ju i och för sig här för att blogga. Men ändå. Är ju fortfarande här, sen att syrran bjuder på mat gör inte saken sämre.

Syrran är allt bra snäll ibland.

Nu ska jag ha lite bloggmaraton här för en stund tror jag. Uppdatera er lite om vad som har hänt sen sist. Får väl se hur intressant ni tycker att det är.

Catch u later!
Yours truly dytte

Inga kommentarer: