tisdag, maj 22, 2007

Osäker

Jag var lite osäker på inlägget innan.

Om jag skulle skriva det eller inte. Valde att göra det ändå, trots att jag ville hålla denna person lite hemlig. Inte för mina vänner utan mer för er som fortfarande tittar in här på bloggen ibland.

Still learning

Nu finns hon i cyberspace också. Inte med namn och stad. Men ändå finns hon här. Jag hoppas hon stannar här också eller ja kanske inte just på bloggen men ni förstår nog vad jag menar ändå. Grymt rolig att prata med och inget som känns konstigt.

Alltid en fördel.

Antagligen vet ni som läser min blogg redan vem hon är för de flesta som läser min blogg är mina vänner. Ja, ni bloggläsare som jag inte känner är väl på ett sätt också mina vänner. Inte riktigt på samma sätt dock.

Vänner överallt.

Catch u later!
Your secret Dytte

Inga kommentarer: