tisdag, maj 22, 2007

Grymt glad

blev jag när denna person kom hem.

Första gången det var tänkt att jag skulle träffa personen ifråga fick jag höra att "nä, jag ska till Polen då". Jo tjena tänkte man då. Lite bättre undanflykt kunde man väl komma på?

Polen känns inte riktigt 100 om jag säger så.

Men det var tydligen sant. Ni kan ju ana hur jag reagerade då. Sämsta nobben jag fått tänkte jag och sen är det sant. Som tur var så var det inte den helgen jag skulle träffa henne. Hon tog fel på helg som tur var.

Tur det

Jag träffa henne och det var ruskigt mysigt. Vi kanske inte gjorde sååååå himla mycket. Men fortfarande var det riktigt mysigt och trevligt. Träffa hennes familj också. Fick ett riktigt fint mottagande, tycker jag. För dem var jag (tror jag) en helt okänd kille som klampar in i deras hall.

Nice

Det gick som sagt bra ändå. Trots att jag var totalt okänd. Kul att få träffa lite nya människor och se lite nytt. Bo01 - Slottsparken och sen folkets park. Det är i alla fall namnen jag kommer ihåg där vi var. Och ja, jag kommer ihåg vart du bor också. Men det skriver jag inte ut här. Man tar buss nummer sju till dig.

Bus number 7

Catch u later!
Number 7 Dytte

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tyckte det var riktigt mysigt jag med. Det får vi göra om snart ;D
Fast jag måste erkänna att mina guidningskunskaper visst inte var så bra, fick reda på idag att det visst inte alls var slottsparken utan kunsparken vi gick genom. Men park som park. Det var en mysig promenad ändå tyckte jag.