torsdag, maj 24, 2007

Tomorrow

is the day to be happy.

Imorgon ska jag jobba och sen drar jag iväg. Till en större stad men framförallt gör den mig extremt lycklig just nu. Eller ja, kanske inte staden i sig. Men det finns en och annan där som kommer att göra mig lycklig för några dagar.

Happy days

Vi har J och vi har H. Jag kommer vara glad som tusan när jag träffar J. Sett fram emot det sen hon drog iväg till Polen och vi bestämde att jag skulle komma ner. H är nog mer lycklig än J för att få träffa mig. Liiiiite småglad blev H när jag berättade att vi skulle hänga under lördagskvällen.

Happy starts with H but also a J for me.

Jag är glad idag för Jonte han dansar som tusan. Ni ska se dansen han har hållt på med det senaste. Själv försöker jag få en stabil dans som ska hålla. Men Jonte, den grabben han kan. Det lovar jag.

Dance Jonte, dance

Jag vill bara att Mange och Linus ska börja dansa nu också. Vore sjukt roligt om de också började. Men det återstår att se när det blir. Alla ska hitta sin dans också.

Dance baby, dance

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är visst då lycklig över att få träffa dig. Väldigt lycklig.