tisdag, maj 01, 2007

Göteborg - Halmstad

1-1

Jag var och tittade på fotboll igår. Göteborg - Halmstad som sagt. En bra match faktiskt. Jag gillade matchen och omgivningen. Satt och pratade med en hmm kändis. Namedroppar inte för jag gillar inte den stilen. Han visade sig vara riktigt trevlig även om jag ogillar hans röst.

Namedropping är inte min grejj

Jag har fått frågan flera gånger nu om vilka jag träffat på matcherna. Jag berättar för polarna men gillar inte alltid att göra det då det känns som jag skryter. Ibland kan jag känna "nä, fan jag berättar att jag träffade han idag. Han är ju stor som tusan".

Skryt för mig

Jag gillar människor, oavsett vilka de är och vart de kommer ifrån. Kan ogilla deras sätt att vara, men oftast är det ju något jag gillar med alla människor. Jag är en människoälskare. Vill vara med er, prata med er, hitta på saker med er, se på tv med er, krama er, drick alkohol med er, ge er en komplimang och bara veta att ni gillar mig också.

Fan vad det är skönt!

Jag sa att jag inte skulle namedroppa men jag gör det ändå. Bara för att jag kan. Människor alla älskar utan ranking: Magnus, Thomas, Fredrik, Mikael, Louise, Cissi, Emmy, Elin, Josefin, Jesper, Martin, Maria, Camilla, Linus, Tanja, Sandra.

Där du

Alla dem betyder något för mig och har något jag gillar. Där har du namedropping som heter duga.

Catch u later!
Yours truly Dytte

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fint skrivet om dina vänner.. värmer gott å deras vägnar. nu får jag allt ta o kika in här lite oftare, ganska länge sen sist...

Anonym sa...

Jag tycker om dig med.