tisdag, maj 22, 2007

Bytt namn?

Ni kanske minns att jag pratade om det?

Det är verklighet idag. Efter att de sjabblade lite på skatteverket så jag fick lämna in en ny lapp. Mindre än två veckor senare var det verklighet. Jag bytte namn och mitt nya liv började.

New life=good

Det kändes i början sjukt att börja skriva sitt nya efternamn. Jag får egentligen inte skriva mitt nya efternamn än. Inte förrän alla kort och så har kommit. Det ger jag tusan i. Banken sa att jag var tvungen att skriva under med mitt gamla namn.

Forget it.

Det var för att annars skulle det kanske inte bli godkänt sen när affärerna och resturangerna lämnade in kvittona. Då kan jag hävda att det inte var jag som skrev under det osv. Jag vill behålla mina pengar därför skriver jag under med mitt nya efternamn. Det kan de gott ha de små snikna affärerna.

I want to keep my money.

Tänker faktiskt inte säga mitt nya efternamn. Men jag kan säga att mitt gamla var Andersson. Nu är mina initialer J.J. Det är något jag gillar starkt.

J.J is my name.

Catch u later!
Your namechanging Dytte. J

Inga kommentarer: