tisdag, maj 29, 2007

Best thing ever

Det sägs att det bästa i ens liv händer när man minst anar det. Jag kan hålla med om det. J skriver det bra på sin blogg. ” We're gonna get lost nine times out of ten.” Sen hittar vi rätt. Tror faktiskt att jag har kommit till den där tionde gången nu.

Finally

Nu blir det dock 10 days without you baby. Men det ska jag förhoppningsvis klara det också. Sen blir det att jag får träffa dig igen. Det ska bli väldigt skönt ska jag säga dig.

I like the J

Jag lovade dig att jag skulle förklara en sak för dig. Tror du vet vad det är, den där sista meningen i ett stycke. Jag ska försöka förklara så bra som jag bara kan. Är inte den bäste på att prata känslor och nä förlåt. Kan inte skriva det här. Tar det med dig när jag träffar dig nästa gång.

Förlåt

All I want is to make you happy. Det vill jag verkligen och jag gör allt jag kan för att göra det och kommer alltid att försöka göra det.

Want to make you happy

Catch u later!
Yours truly Dytte

1 kommentar:

Anonym sa...

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Egentligen vill jag väl skriva en massa. Men kontentan av det hela hade väl ändå blivit att du får förklara det när du känner dig redo. Det är lungt. Och bara så du vet så är du gilligast. Inlägget (som jag är riktigt nyfiken på hur du publicerade) gjorde mig sjukt glad. DU gör mig glad.