torsdag, september 20, 2007

Family

För fyra månader sen släpptes jag in i en familj som tog emot mig med öppna armar. De har gjort allt för att jag ska trivas. Redan från första stunden så togs jag emot med en oerhörd värme och kärlek.

En ovan känsla

Familjen jag togs in i är en riktigt bra familj. Det är svårt att beskriva familjen med ord. Jag hittar inte orden som passar. När jag tänker på dem så tänker jag kärlek, värme och omsorg. Det är en otroligt omtänksam familj som inte vill låta livet gå till spillo. Jag beundrar familjen och har helt ärligt aldrig sett dess like.

Family

Fyra månader sen jag första gången träffade dem. Fyra månader sen något helt nytt startade för mig. För månader av lycka tillsammans med dem. Fyra månader.... av kärlek.

Family + love = True

Inga kommentarer: