fredag, september 07, 2007

J, ONE

Min flickvän har länge gått under namnet J. Jag tycker inte det är rätt egentligen. Men på ett sätt vill jag hålla henne hemlig. De flesta av er har säkert redan listat ut vem min flickvän är och vad hon heter.

Fram och tillbaka.

Jag är i valet och kvalet om jag ska berätta om henne eller inte. Som det är nu så lutar det åt att jag inte berättar om vem hon är och vad hon heter. Jag vet inte varför jag känner så. Det är inte så att jag skäms för min flickvän, absolut inte. Snarare tvärtom. Jag är oerhört stolt över att ha henne som flickvän. När jag pratar om henne gör jag det med ett leende, när jag tänker på henne likaså.

My girlfriend

Hon får vara hemlig ett tag till. För jag vill inte att strålkastarna ska riktas mot henne än. Än så länge vill jag hålla henne för mig själv, i alla fall ett tag till. Sen kanske jag berättar allt om henne och till och med hennes förnamn. Men inte efternamn. För det är farligt på internet. Men hon är min flickvän och jag är oerhört lycklig för detta.

You are the one.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är oerhört lycklig över att vara din flickvän med.