torsdag, september 06, 2007

Sing, sing, sing

Snart kommer polisen slå in min dörr och storma in med dragna vapen. De kommer skrika att jag ska lägga mig ner på golvet och lägga händerna synligt. Jag kommer sitta där som ett fån först och sen kommer de fortsätta skrika på mig.

Freeze motherfucker

Till slut slänger de mig på golvet och visiterar mig för att se att jag inte skulle ha något vapen på mig. För de vet att jag är en farlig jävel. De hade ju fått ett larm om att jag skulle mördat en kvinna. För mina grannar skulle larmat polisen i tron om att en kvinna skrek efter hjälp i min lägenhet. Ni vet en sån där hög och gäll ton man kan få när man har panik.

Scream

Egentligen var det jag som sjöng med i idol och min oerhört dåliga sångröst de hörde. Men de trodde jag var en kallblodig mördare som var i färd med att mörda en kvinna. Ack så fel de hade. Det var bara ett stolpskott i idoluttagningarna. Min dåliga sångröst skulle skapa rubriker i internationell press. Allt för att den är så dålig.

I + Idol = True

Inga kommentarer: