onsdag, september 12, 2007

Olof, min käre vän.

För några dagar sen så fick jag en ny kompis. Vi träffades av en slump faktiskt. Han kom in i min lägenhet och jag snärta till han med ett finger. Han fick lite ont såg det ut som men ville fortfarande bli min vän. Hans namn var Olof. Vad hans efternamn var fick jag aldrig veta.

Olof, den bäste vän man kunde önska sig.

Olof gick bort igår. När jag snärta till lilla Olof skadade jag han så allvarligt att han dagen efter gick bort. Jag sörjer honom. Han var en berest liten herre som hade sett stora delar av världen. Om jag ändå vore lika berest som honom. Att få se världen genom hans ögon en dag, en timme eller bara en minut hade varit intressant och en upplevelse.

Vila i frid lilla flugan Olof. Vi saknar dig.

Kommer alltid minnas ditt surrande i lägenheten. Det är tomt här utan dig. Hoppas dina barn hälsar på snart. Det vore trevlig. Ha det fint min vän. You and me forever friends you know.

Your my bro Olof.

Inga kommentarer: