lördag, januari 12, 2008

Bad Boy

Det blev aldrig färdigstädat känns det som. Linus kommer säkert bli arg på mig när han läser detta. Då får han bli det och sen komma och skälla på mig. Då ska jag städa det lilla jag har kvar. För det är inte så hemskt mycket om jag ska vara helt ärlig.

Honest

Jag har dock varit ganska duktig på annat idag. Vad det är avslöjar jag inte utan de som vet om det får hålla det för dem själva. Räcker med att jag själv tänker på det. Slipper helst att andra tjatar och frågar om det. Sånt blir jag för övrigt oerhört trött på när folk gör.

Tjat?

Sen har jag missat att göra saker idag som jag har skrivit upp att jag ska göra. Det är dåligt av mig faktiskt. Måste skärpa mig när det gäller sånt. Ska läsa en hel del imorgon hade jag tänkt mig i alla fall. Det blir väl runt en 150 sidor att läsa imorgon skulle jag tro. Tre c-uppsatser som bara väntar på att bli lästa av mig. Två av dem ska jag bara läsa och den tredje ska jag och min grupp opponera på.

Opponent

För övrigt anser jag att kartago ska förstöras... Nä, men imorgon funderar jag på att dra ut och fota lite också kanske. Ska tvätta imorgon också, ingen som vill ta över det? Undra om Torsten fortfarande hänger här. Torsten? Är du här?

Vem vet

1 kommentar:

Anonym sa...

Det heter "...besviken för att man inte har det DE har" och "...om alla DE tillfrågade/tilltänkta vill vara med". De och dem är en svår konst att bemästra, men om du ska bli journalist är det viktigt att kunna.

För övrigt anser jag att Kartago BÖR förstöras, om man vill översätta Cato korrekt.

Med vänliga hälsningar Torsten