fredag, januari 11, 2008

Done and done

Idag har jag som jag sagt tidigare skrivit mitt personliga brev. Det gick väl rätt bra ändå. Ska skriva ett till imorgon är det tänkt. Lite onödigt kan man tycka men jag kör anpassade brev för just det företaget jag ska söka jobb hos.

Adapt

Hann även med att städa en del idag. Ska fixa det sista imorgon tänkte jag. Idag hade jag ändå saker att göra fram till en 18-19 och sen var det tv som gällde. Det är ändå rätt bra då det har sett rätt tråkigt ut den här veckan.

Tv?

Har även skickat iväg en del mail gällande boken jag håller på med. Blev tre stycken så det är rätt bra ändå. Imorgon ska jag nog försöka hitta mer personer som kan vara med. Behöver några mer om jag säger så. Behöver väl kanske en 5 personer till om alla dem tillfrågade/tilltänkta vill vara med. Det är inte så farligt ändå när jag tänker på det.

Five

Inga kommentarer: