lördag, januari 12, 2008

Write me a book

Har inte fått svar på de mail jag skickade till personerna jag hoppas ska vara med i boken. Det är lite jobbigt tycker jag. Eftersom jag gör mycket vid datorn så som jobbar och "hänger" känns det som att det är en evighet sen jag mailade. Även fast det bara är en dag. Fast jag vill ändå ha svar så fort som möjligt.

Possible

Utan dem tre så är det åtta personer jag behöver och det komplicerar saker för mig. Jag måste hitta dessa åtta personer. Måste även övertala dessa åtta personer om att vara med i boken. Ibland kan det vara svårare än man tror. Vill väldigt gärna bli klar med boken men min och andras tid sätter stopp för det.

Käppar i hjulet

Funderar på att prata med en man som kan hjälpa mig på en punkt med boken. Vilken punkt låter jag vara osagt men han kommer i så fall spela en oerhört viktig roll om han säger ja. För mig är han en känd person, för er vet jag faktiskt inte. Det är lite olika vad man har för intressen.

Give me name

1 kommentar:

Anonym sa...

hej skrev till dig på cancerfonden men man vet ju aldrig, så ifallatt så skriver jag här oxå...var lite nyfniken på din lilla bok, min pappa dog i cancer och jag berättar gärna om det, det lättar på mmitt lilla hjärta, har själv länge finurlat på en bok, det är ett viktigt ämne som folk inte pratar så mycke om!!! //jezika (born_to_be666@hotmail.com)