söndag, januari 20, 2008

What happend today?

I fredags var det opposition. Ni väntar säkert med spänning nu på hur det gick. Jag ska vara ärlig, det gick åt helvete. Vi har en del att göra om jag säger så. Jag var inte särskilt glad då kan jag erkänna och det märkte nog omgivningen också. Uppsatsen ska i alla fall vara klar tills nästa onsdag.

We will fix it

Hela den här helgen har varit en oturshelg. Jag har förlorat mer pengar på fotboll än vad jag tjänat och jag har verkligen fallit på mållinjen på alla spel. Roligare helg kan man faktiskt ha. Som idag då jag föll på sista matchen i ett spel där det var jumbon i ligan mot ligaettan. Gissa vilka jag satsade på och gissa vilka som vann. Ja, ni gissa rätt - jumbon.

Tur i kärlek och otur i spel

På tal om kärlek. Som de flesta av er läsare vet har jag ett distansförhållande. Ett distansförhållande på cirka 40 mil. Ibland är det bra att sakna fast det här börjar gå till överdrift. Jag har inte sett J sen den 5:e januari och kommer se henne först den första eller andra februari. Det kommer mer eller mindre ha gått fyra veckor sen vi sågs senast när jag åker ner till henne. Jag gillar inte att vara ifrån henne så länge. Det kan inte vara bra för min hälsa.

Miss you J

Inga kommentarer: