torsdag, januari 10, 2008

Cv

Idag har jag ägnat dagen åt att fixa mitt cv. Det tog ett tag men då tog jag också mer eller mindre långa pauser titt som tätt känns det som. Vet inte hur lång tid det tog totalt så men det tog några timmar i alla fall.

Hours

Till slut tror jag att det blev bra. Jag är hyfsat nöjd med mitt cv. Känns som att det kommer fungera och att jag har med relevant information. Ska försöka hitta någon sakkunnig som kan ta en titt på det och bedöma det åt mig.

Judge

Imorgon fortsätter det med ett personligt brev. Ett steg i taget kan man säga. Jag har planerat resten av veckan så jag har lite att göra. Fast framåt 16-17 och framåt brukar jag ha ruskigt tråkigt. Det finns inte heller något jag kan göra för att ha roligare känns det som. Det är väl som de säger - man har inte roligare än man gör sig. Stämmer utmärkt för min situation.

Fun, bored, fun or bored?

Inga kommentarer: