måndag, juli 27, 2009

Jag är ett svin

I helgen hade jag min utflyttningsfest och samma dag blev jag sjuk. Hög feber och ont i hela kroppen. Folk tippar fortfarande på att jag har svin men jag håller fast vid att det bara är töntigt att överreagera. Om jag blir sämre kollar jag det. Annars tror jag bara på vanlig sjuka. Men sjukdomen tar hårt på mig, det erkänner jag. Är helt slut efter att ha rengjort två skåp i köket och så vidare.

Tired

Hemma från jobbet är jag också. Närmsta chefen hörde på mig att jag är sjuk. Jag förstår inte hur hon kunde göra det när jag låter som en pojke i målbrottet. Brukar jag inte låta så? Förbannat säger jag. För inte gör jag någon större nytta med städningen när jag inte orkar något. Sova är det enda jag duger till just nu. Imorgon är det tänkt att jag ska köra det sista från lägenheten. Sen ska det vara klart. Finito. Finished och klappat.

Done deal

Sen har jag tre dagar på mig att besluta mig för om jag ska börja på skola eller inte. Kan ju vara läge för ett beslut där snart. Nej, nu har jag suttit här för länge. Vid datorn alltså. Så nu blir det tillbaka till städning och lite packning.

Moving company

Inga kommentarer: