torsdag, juli 23, 2009

Why God?

Jag har förmodligen gett bort ett par jeans som jag köpte för ett par månader sen. Känns kul...inte. Men de har i alla fall gått till second hand. Något bra kom ur det i alla fall.

Lucky me

Idag var för övrigt en riktig skitdag på jobbet. Allt som kunde gå fel gick fel. Det var flera gånger jag bara begravde mitt huvud i mina händer. Vid ett tillfälle gick jag ner på knä, tittade upp i skyn och höjde armarna mot skyarna (ångestfabrikens tak)och skrek "WHY GOD? WHY?". Mina arbetskollegor bara tittade på mig och skrattade. De trodde att det blivit för mycket för mig och att jag blivit tokig. Det hade jag inte blivit men det var nog inte långt ifrån.

Far away

Det jobbiga var att jag jobbade med en ny ordinarie och en sommarjobbare. Jag är också sommarjobbare men jag har varit där ett tag så jag kunde maskinerna bäst idag. Otur för mig då jag fick göra det mesta och göra det bästa av det. Imorgon är jag på en annan station och det ska väl gå bättre då hoppas jag.

Station

Imorgon blir det fortsättning på flytten också. Har en del att flytta om man säger så. Det roliga är att jag inte är klar med flytten när lägenheten och förrådet är tömt. Nä, för förr eller senare så blir det ju en ny lägenhet. Då bär det av med alla lådor igen. Tur för mig då att allt redan är nerpackat.

Moving company

Inga kommentarer: