onsdag, juli 08, 2009

Zombie move

Av någon anledning är jag sjukt trött denna veckan. Orkar inte göra någonting. På jobbet går jag runt som en zombie och försöker utföra just mina arbetsuppgifter. Och när jag går runt där så slår det mig. Fan. Det är tre helger tills jag inte längre har något boende.

Boende

Fram tills nu har tiden gått ruskigt snabbt men nu kryper den sig fram. Som en daggmask i Sahara ungefär. Dagen hinner självdö innan den är slut för mig. Alltid sover jag när jag inte ska och packa? Vad fan är det? Dags att börja flytta mina grejer nu. Har förråd klart men ska undersöka en möjlighet till innan jag börjar flytta möbler.

Moving

Samtidigt som jag tycker det ska bli skönt är jag nervös. För jag har fortfarande ingen aning om vad jag ska göra i höst förutom den där lilla roadtrippen jag berättat om tidigare. Några alternativ jag haft har runnit ut i sanden medan vissa fortfarande är aktuella. Vad det blir är omöjligt att säga. Det enda jag kan säga är att jag hoppas på några alternativ som inte riktigt är klara än. Får se hur det blir med dem. Får lite lösa besked om det i veckan.

Missing out

Inga kommentarer: