fredag, februari 10, 2006

Förlåt men här kommer den andra(första) utmaningen.

Jag blev utmanad av både Turbotrollet och Emma så här kommer en lista med 5 ovanor jag har.

Du skall göra upp en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du har och sedan utmana fem andra bloggare att göra det samma och fortsätta kedjan. De skall även bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande. Längst ner i det här inlägget finns en lista över vilka jag utmanar, jag kommer även att gå in på deras bloggar och meddela att de är utmanade.

1. Jag väntar alltid till sista minuten på att bestämma mig för något.

2. Mycket envis, om jag har bestämt mig för något så är det så.

3. Lat, oerhört lat är jag.

4. Jag svarar alltid ya eller jag vet inte på frågor. Något som mina polare kan störa sig rätt bra på.

5. Äter för mycket skräpmat, som tur är syns det inte på mig.

Eftersom det är heeeelt ute med detta nu antar jag och det faktum att jag är så seg så skickar jag inte vidare utmaningen.

Catch u later!
Dytte

2 kommentarer:

Jay sa...

Daniel: Okej du är utmanad att göra en lista på 10punkter! Kommer även skicka detta till dig.

Lisa sa...

zlatan är och kommer förbli kung. med eller utan hår!