torsdag, februari 23, 2006

Vem skulle du ringa?



Vem skulle du ringa om du endast fick ringa ett samtal? Vem skulle du ringa? och varför?

Detta tycker jag är en mycket bra fråga egentligen. Vem skulle man egentligen ringa och varför? Skulle man ringa en kompis? En släkting?

Make a choice and make it now!

Jag frågade en vän detta och hon svarade: "jag tror jag skulle ringa dig för jag vill prata med dig och lära känna dig mer"
Detta svaret var oerhört oväntat men samtidigt väldigt hedrande. Jag blev faktiskt lite stum om jag ska vara ärlig och jag har svar på det mesta. Personen gjorde mig oerhört glad men samtidigt blev jag lite undrande över varför hon valde just mig. Fast jag fick svar och blev oerhört glad över detta också. Känner mig mycket hedrad över att bli vald till hennes enda samtal.

Who would you call?

Vem skulla jag själv välja?
Jag funderade en bra stund på detta. Ett tag var jag inne på att strunta i att ringa någon överhuvudtaget för att jag inte såg någon mening med det. Efter lite mer funderande dock så kom jag fram till att jag skulle nog välja dig också V. Varför skulle jag välja dig då? Om jag skulle vara helt ärlig så är det av samma anledning som dig men jag har en anledning till, jag skulle hemskt gärna vilja höra din röst.

I´d love to hear your voice!

Catch u later!
Dytte

Inga kommentarer: