måndag, juli 10, 2006

Blandade känslor

Jag tar rulltrappan upp, jag har sagt farväl. Jag känner redan saknaden komma över mig. Jag vill inte, varför nu? Varför så tidigt? Kom tillbaka!!!

"Nått"

Ser på extreme home makeover. Alltså vad är det med det programmet? Det är så fint, så underbart och så extremt känslosamt. Jag som kille börjar nästan lipa när jag ser detta. Tänk dig att du skulle gå från ett helt mögligt hus till att få ett hus som är helt nytt och fräscht med det allra senaste. Vad tycker du om programmet hultan?

Build me a house

Mitt i all den lycka som var i helgen så kände jag mig även lite ledsen. Mitt bland alla par och allt mys så fanns det en person som inte hade någon. Var helt ensam och utan någon att mysa med. Jag kände mig lite ledsen över detta. Jag tror dock att det finns någon för alla, så det löser sig nog. Det var ändå lite ledsamt ändå.

All alone, find a heart to keep

Catch u later!
Dytte

5 kommentarer:

Anonym sa...

jag såg också på det programmet.. och jag erkänner: jag fäller vanligtvis åtmistone en tår när jag ser på det programmet.. det är så... djupt på något sätt...

Anonym sa...

Du är helt otrolig!

Anonym sa...

D e lunch... jag överlever... hehe
ne så jätteball var det ju inte... men jag hittar väl nån... nästa millenie eller nått :P

ne men helgen var skoj...
det är få förunnat att hitta någon speciell som du verkar ha gjort...
Ta vara på varandra

Anonym sa...

Varför skall jag vara känslosam över det?

Anonym sa...

Elin: Så enkelt, så underbart.

Emma: Tack Emma! Du också!

The lonley: Du har ju lernia

Hultan: Förlåt jag glömde, du är en machokille ;)