lördag, juli 01, 2006

Do I got what you need?

Ibland går man och tvivlar på sig själv. Du vet inte riktigt vart du ska ta vägen, vad du ska göra. Du har en gnagande känsla inom dig som du inte vet hur du ska bli av med. Du vet vad det är men du kan inte göra något åt det.

Det kallas tvivel

Det kommer ibland när man minst anar det och allra minst vill ha det. Den där riktigt jobbiga känslan som infinner sig hos en när man inte vet, när man inte kan förutspå vad som kommer att hända. Den känslan är jobbig!

I want to know my future, tell me?

Jag får den känslan inom mig ibland, antingen att jag tvivlar på mig själv eller något i mitt liv som jag ska göra eller redan gör. Det är då man känner sig misslyckad och olycklig. Varför gör man det egentligen? Det finns ju ingen mening med att oroa sig för något man inte vet hur det kommer sluta ändå. Varför inte bara låta det hända? Jag försöker att bara följa med, vi får se vart det tar mig. Förhoppningsvis tar det mig till en bättre plats, en bättre tid och med ett bättre umgänge.

Share my passion, be my fikus

Catch u later!
Dytte

Inga kommentarer: