fredag, juli 21, 2006

I´m sorry the line is busy

Ett inferno av ljud svärmar omkring mig. Jag ser mig omkring och ser liv och rörelse. Jag känner mig orolig, rastlös och fundersam. Jag vet att mina tankar är helt obefogade men jag känner det ändå. Tankar kan man inte styra över, dem styr människan.

Demonerna finns överallt

Människor som läser min blogg undrar vad det är som är fel när jag skriver vissa saker. Det skulle jag också göra om jag var dem. Det är naturligt, man bryr sig om sina medmänniskor, det gör jag. Klart jag skulle fråga vad det var för fel, jag bryr mig om människor.

Bara för att man är paranoid betyder det inte att ingen är efter en.

Jag har ibland sett människor - tjejer - och sagt för mig själv att dem spelar i en helt annan liga. Att jag aldrig skulle ha en chans på dem. Jag tänker fortfarande så ibland och tror att jag lever i en dröm. Förut trodde jag att jag levde i en mardröm men nu tror jag att jag bara drömmer, en bra dröm, en underbar dröm. En dröm man bara kan drömma om. Du vet sånt som händer i filmer, som man vet aldrig händer i verkligheten. Det känns så.....ibland.

Dream on baby

Jag vill åka, nu direkt! Det enda som stoppar mig är en mormor och ett släktkalas! Inte så mycket att vara rädd för kan tyckas. Jag vet inte om jag själv tycker det heller men av vad jag har hört så är det nog bäst att stanna hemma....en dag till. Jag vill inte, vill åka nu!

Please let me go

Catch u later!
Dytte

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi är ganska lika du och jag, jag förstår precis vad du menar... Med allt det där..

Anonym sa...

Hej