måndag, juli 17, 2006

Du forma mig

Tårarna rinner sakta nerför min kind. Jag tänker igen, jag tänker på dig, dig och dig. Speciellt på dig! Jag såg dig gråta ibland och undrade ofta varför men innerst inne visste jag varför du grät. Jag visste dock inte vad jag skulle säga, jag var rädd för att säga fel. För att göra dig mer ledsen. Jag kunde inte säga att det skulle ordna sig för både du och jag visste att det aldrig skulle göra det.

Se mina tårar som sakta letar sig ner på min kind, dem är för dig.

Du fick mig att se det ingen annan fick mig att se. Du fick mig att välja väg här i livet. Du lyste upp min väg när jag bara såg mörker. Det känns som att det var länge sen jag tänkte på dig. Jag hoppas du förlåter mig för detta. Du vet hur mycket du betyder för mig. Trots att du nu inte är med mig längre.

Jag älskar dig, svåraste orden jag någonsin sagt till dig.

Jag kommer ihåg hur jag gick iväg för att som jag sa rensa tankarna efter att du försvann från mig. Jag gick längs vattnet och det enda jag ville var bara att skrika rakt ut. Jag ville få ut alla mina känslor och alla mina tårar. Varför tog dem dig? Jag hade mer än gärna tagit din plats bara du fått stanna.

Take me, just bring her back

Svåraste tiden i hela mitt liv. Jag tillbringade flera år av mitt liv i helvetet. Det enda som fanns runt mig var ett oändligt mörker. Hur var då inte ditt liv? Om jag var i helvetet, vart var du då? Hängde du med djävulen? Det måste du gjort om jag tyckte att jag var i helvetet.

Devil bring her back

Min kropp skakar och tårarna rinner snabbare nerför min kind. Saknaden är stor och har varit det i 1,5 år nu. När du sa att du hade cancer så rasade alla murar jag hade. Min värld krossades framför mina ögon. Jag visste att inget skulle vara som förut nu. Allt skulle till att förändras. Det gjorde det också. Jag är ensam nu, utan dig! Ensam i avseendet att jag inte har dig kikandes över min axel, ingen som skyddar mig. Jag har förlorat någon som var mig mycket kär. Du är inte med mig längre.

Alone

Du har hjälpt mig med mycket. Du uppfostra mig väl och brydde dig alltid om mig även om vi bråkade ibland. Du hjälpte mig att bli den jag är idag. Du är anledningen till att jag har hittat en person man bara drömmer om. Utan dig hade jag varit helt själv, nu är jag inte det. Tack!

Du forma mig, jag kommer alltid att göra dig stolt.

Catch u later!
Dytte

Inga kommentarer: