onsdag, juni 20, 2007

Do I attract you?

Do I?

Jag har träffat en tjej. Hmm det där lät som att jag träffa henne förra veckan. Men så är det inte. Träffade henne för första gången förra månaden. Lite nervöst faktiskt. Okej, om jag ska vara helt ärlig jävligt nervöst. Hade pratat med henne en bra tid innan detta men aldrig träffat henne.

Who is this girl?

Centralen, mycket folk, förvirring. Vart var hon? Jag letade runt lite efter ett ansikte jag tänkte att jag skull känna igen. Hittade inget till en början. Men efter en liten stund så fann jag henne. Hon satt där på en bänk mitt i den stora salen.

Som en ängel satt hon där och strålade.

Vem är denna tjej nu då? Jo, hon heter J, eller inte J men jag kallar henne J. Eller min lilla J. Men snart blir lilla J stor. J är en tjej som fångar mig med sitt leende och trollbinder mig vid hennes sätt att vara. Har henne som bakgrund på min mobil och ett stort leende sprider sig på mina läppar när jag ser bilden. Får ett fånigt leende som hon skulle säga. Får alltid det när jag tänker på henne.

J is the first letter in love

Hon skrattar åt mina spänstiga hopp, jag skrattar åt hennes rutin (?) att sparka tårna i min sängram. Hon älskar min figge wickar dans och jag älskar hennes småländska dialekt.
Fick en fråga av hennes kompis om vad hon betyder för mig.
Hennes kompisar bryr sig verkligen om henne.
Jag bryr mig verkligen om henne.
J om du bara visste. Om du bara visste vad du betyder för mig.

My heart is beating for J.

Catch u later!
Yours forever Dytte

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om du bara visste hur otroligt mycket du betyder för mig med.

winnermaja sa...

glad för alla fina ord. roligt att höra att det är så bra! betyder mkt att du mår bra Jocke. kram