lördag, juni 30, 2007

Min "dumma" idé

som jag pratade om tidigare. Jag kommer att kolla upp vad kunniga personer tycker om den och om det är möjligt.

Possible?

Den är halvt på skämt och halvt på allvar. Men den kommer nog bli väldigt rolig om jag lyckas hitta ett bra tema. Allt hänger på temat nämligen och vad den kunniga personen säger. Om personen ifråga säger att nej det kommer inte alls att gå eller blir bra så struntar jag i det.

Theme?

Jag har kommit på en massa bra och ovanliga idéer. Problemet är bara att de är just ovanliga. Därför är de svårare att genomföra. Jag avslöjar vad det är om experten säger att det inte går. Jag ska maila henne nu och se vad hon tror om det. Ska även kolla med en annan kille jag vet som är duktig inom detta.

Expert? Ja

Catch u later!
Yours truly Dytte

Inga kommentarer: