lördag, juni 30, 2007

Tema

Till min idé har jag kommit på två teman nu varav det ena är, enligt mig själv, riktigt bra.
Jag ska fixa en detalj som gör att det går att genomföra överhuvudtaget. Utan den delen så försvinner hela min idé.

Give it to me please

Jag pratade med tre vänner om mitt tema som jag gillar. De gillar det också och tror att det kommer bli jättebra. Om det blir som jag har föreställt mig (när blir det som man föreställt sig egentligen?) så kommer det bli grymt bra.

You gotto love it

Mailat lite och ska som sagt kolla upp en viktig del i mitt tema. Om jag får ett positivt svar på mitt mailande så ska jag bara fixa detaljen. Sen kommer J att få en present med ett jättefint tema. Hoppas innerligt att hon förstår tanken bakom det och blir nöjd.

Let me be your angel

Catch u later!
Your detail Dytte

Inga kommentarer: