onsdag, juni 27, 2007

Somnade

på jobbet igår. Idag också för den delen.

Igår var jag som en vandrande zombie. Sov så fort jag fick tillfälle. Då menar jag verkligen så fort jag fick tillfälle också. Jag sov överallt och ingenstans. Snacka trötthet på hög nivå igår alltså.

Trött? Ja, lite.

Somnade på en gummimatta vid packa ost stationen. Jag låg och sov några minuter vid ett flertal tillfällen på denna gummimatta. Varje stopp vi hade utnyttjade jag till att sova på mattan. Och vi har massor av stopp.

Gummimattor är rätt mjuka ändå.

Sov också vid etikettstationen. Där är det inte så smart att sova för det blir alltid stopp i hissen där. En gång när jag somnade fick en kollega ropa på mig för att jag skulle vakna. Det var nämligen stopp i hissen. Inte något bra ställe att somna på som ni säkert förstår.

Stopp i hissen gör att man är tvungen att vakna.

Catch u later!
Your tired Dytte

Inga kommentarer: