söndag, mars 12, 2006

Ibland


Ibland undrar jag över saker och ting, sant det gör jag. Jag tror jag har dåligt samvete nu faktiskt. Jag svek inte en utan två vänner idag. Jag är så jävla sur på mig själv för detta. Jag vet att jag inte gör något på denna tiden i alla fall. Jag säger att jag ska göra dittan och dattan men dytte gör inget, idiot!

Baby what did I do to make u go away without a word?

Elin har Elindagar jag har ...... ja vad fan har jag? Jag kan inte tusan ha jockedagar i alla fall, får dåligt samvete då. Känns som att jag slösar tid som jag egentligen inte har råd att slösa.

If time was money I would be rich, cause I have a lot of time on my hands.

De senaste dagarna har annars varit bra. Jag har mått bra och trivits med min omgivning. Jag klantar mig sedan på lördagen - alltså igår - jag gick på en revy med min kompis. Inte för att vara taskig mot min kompis men jag tyckte verkligen det sög, stenhårt. Inte mycket jag tyckte var direkt roligt.

You know my pain, you left the game. I follow! GAME OVER!

Catch u later!
Dytte

Inga kommentarer: