fredag, mars 10, 2006

What have u done to me?

Jag har kommit in i värsta fotostimmet nu känns det som. Det är kul att fota och leka med olika motiv. Mycket en bild säger om ens personlighet också tycker jag då man tycker att olika saker är snygga.

Wake me up when this winter ends!

Grattis till min vän Elin som var riktigt bra i målet igår. Synd att hon inte fick hålla nollan dock, men jag tror inte hon är för ledsen då de vann matchen med 4-2 och antagligen kommer spela i div. 2 nästa säsong.

GRATTIS!

Jag var och kika på en lägenhet idag med en vän. Vi har länge pratat om att dela lägenhet, han bor just nu hemma och jag i en etta. Vi fick lite hjälp av min syster med att hitta en lägenhet och hon hittade en trea som är ledig. Jag och min polare ska bestämma oss i helgen är det tänkt, sen är det bara flytta in när vi vill om det går som vi vill. Skulle vilja inreda den ruggigt snyggt men pengar sätter gränser, tyvärr.

Husmusen, om jag ordnar pengar inreder du lägenheten då?

Om man gör bra saker så händer det bra saker, är inte detta beviset? Frågan är bara vad jag har gjort som är bra? Jag dansa i och för sig lite med Emma igår, räknas det?
Klart är dock att det går rätt bra för mig. Det känns som att det håller på och lösa sig allting.

Daniel, jag ordbajsar inte överhuvudtaget! Jag skriver blogginlägg och du skriver ja hmm nyhetsartiklar!

Catch u later!
Dytte

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för berömmet och gratulationen! Det är verkligen underbart! Ses ikväll!

Jay sa...

Mycket vad?

Anonym sa...

Klart jag gör, I fix! :)