söndag, oktober 29, 2006

Finding me alone in the dark

Yesterday you said my name with love now im just rubbish. What have changed?

Ohh Alla överallt snälla ring Mr.Dj och säg mitt namn. Jag kom nyss hem från en innebandymatch. Kikade på två lag och ett av dem kanske jag och åtminstone en kompis ska gå med i. Vi får se, har inte diskuterat färdigt ännu.

Please Mr. Dj say my name!

Jag ska göra en hyllning till alla mina vänner framöver här på bloggen. En och en ska dem få sin hyllning. Vissa har jag redan hyllat och så men det kommer igen alltså. Från och med idag kommer första hyllningen så får vi se hur tätt dem kommer sedan. Vissa vänner önskar jag att jag kunde spendera mer tid ihop med. Avstånd och tid gör dock det hela svårare. Om dem inte är upptagna så är jag och tvärtom.

Kom igen, nu kör vi! Simplify, explain and show

Here we go!

Catch u later!
Yours truly Dytte

Inga kommentarer: