söndag, oktober 29, 2006

Fuck it, leave it

Jag är inne i något jävla kåtstim här med bloggen. Att det är en massa skit jag skriver vet jag om men jag skriver för mig själv. Det är massa känslor i mig som vill ut,visa upp sig och visa arslet för hela svenska folket.

Moonwalk

Sådär, nu var det borta också. Vad ska vi göra nu då? Förlåt mig, jag! Vad ska jag göra nu? Alltså varför händer detta alltid mig? Jonte, varför händer detta mig? Vad fan gör jag som är så helvetiskt jävla fel?

Nice boys always lose

Du, jag har tänkt på en sak(jag tänker rätt mycket så egentligen är det en hel del). Turbo, hur är din kille? Är han en bad boy eller är han en nice boy liksom? Finns det hopp därute?

Im a little bit sad right now, maybe mad at myself. Not your fault, I promise girl. I did this to myself!

Thinking about my younger years, it was only you and me! Den där Bryan va? Sicken kille, eller vad säger du Tanja?

Love is all that I need

Catch u later!
Your fucker Dytte

Inga kommentarer: