torsdag, oktober 26, 2006

Worried

Im thinking and I realize it´s hard, it´s hard to see beyond the shallow surface. I hope you will!

Det blir inte alltid som man tänkt sig. Det dyker alltid upp något som förändrar situationen. Något som antingen sätter käppar i hjulen för en eller hjälper en på vägen. Nu det senaste så känns det som att det kommit en massa förändringar som har hjälpt mig på vägen. Jag har varit lycklig och allt verkar ha gått min väg.

Everything is going my way

Fast det känns som att vindarna vänder nu. Känns som den medvinden jag hade i ryggen vänder sig och kommer rakt emot mig, motvind. Det kändes verkligen så idag. Ingenting gick som jag ville eller önskade. Det som skulle vara en bra avslutning på en grym kurs slutade enligt mig själv värdelöst. Jag gjorde det totalt värdelöst och är grymt missnöjd med min insats på det sista momentet vi hade.

Winds are changing

Andra saker i mitt liv går också sämre nu. Vindarna knyter sig och slår mig i magen. Det är då banne mig inte alls bra. Jag vet inte men jag har en dålig känsla om att något dåligt kommer att hända. Jag vet inte men något kommer att hända. Det är jag säker på, jag har oturen att min magkänsla brukar stämma.

Magkänsla, magkänslan kan dra åt helvete

Jag vet inte men ryktet sprids, kanske snabbare än vad jag vill och önskar. Allting är fortfarande så osäkert. Jag vet inte vad som händer och sker och vad folk tänker och tycker men det rullar på ändå. Jag kan inte göra något för att stoppa det heller eller för den delen dra ner på tempot.

Want me? Want you?

Catch u later!
Yours truly dytte

Inga kommentarer: