söndag, oktober 29, 2006

Friend numbero 123456789

Baby im ready to hold you

Jag har en vän som jag varit vän med hemskt länge nu. Vi träffades för en hemskt massa år sen och om jag skulle säga att jag minns det som igår skulle jag ljuga för det gör jag inte.
Vi pratar en hemskt massa jag och min vän och det är schysst. Han behöver oftast bara lyssna för jag kan prata på en hel del. Han har ibland lite svårt att förstå vad jag går igenom och ibland vet han nog inte riktigt vad han ska säga men han försöker och det betyder mycket för mig. Jag vågar nästan aldrig säga till mina vänner hur mycket dem betyder för mig.

Why not?

Min vän har också gått igenom en del, vad det tar jag inte upp här för det är inte min uppgift att berätta. Han har gått igenom andra saker än vad jag själv har, vad som är värst är upp till var och en att bestämma. Jag är dock glad att ha honom som vän och trots att vi käftar och blir arga på varandra ibland så vet vi att när man behöver stöd eller hjälp så finns den andre där för en.

L a friend you can trust!

Och nej, det är ingen ranking bland mina vänner

Inga kommentarer: