tisdag, oktober 24, 2006

IDIOTS

Jag fick nyss en samtal från ett företag som inte ville berätta vad det var för företag när jag frågade dem. Egentligen var det ett samtal till en annan person fast numret står numera på mig och personen ifråga som dem sökte är extremt svår att få tag i, helt enkelt omöjligt.

Idiots

Dem ringde och min polare som jag delar lägenhet med svarade. Han frågade vem dem sökte, dem sa namnet och gav telefonen vidare till mig. Jag tog emot telefonen och personen i andra luren sa vem dem sökte på nytt. Mitt hjärta slog snabbare och jag visste inte om jag skulle börja gråta eller om jag skulle bli arg. Jag blev både arg och ledsen samtidigt.

Idiots

Personen dem sökte var min mamma. Jag frågade vilka dem var och va fan dem ringde mig för? Dem sa att det ska vi ta med .......... jag sa att det kunde dem drömma om för det är ta mig fan omöjligt. Dem frågade varför och jag svarade att min mamma gick bort för mer än 1,5år sen. Dem bad inte ens om ursäkt utan sa att dem kanske hade fått fel person. Då fråga jag hur fan dem kunde fått fel person då min mamma varit död(fan vad jag hatar det ordet) i över 1,5år. Dem hade inget svar på det utan frågade när min mamma var född.

IDIOTS

Jag hatar dem och sa att om dem inte skulle ta bort mitt nummer och min mammas namn ur deras register så skulle jag bli jävligt förbannad. Idioter, hur fan kan dem ha min mammas nummer över ett år senare? Jag har skällt ut många personer som ringt mer än en gång. Dessa ringde så långt efter så dem fick också en liten utskällning.

IDIOTS

Catch you later!
A truly pissed dytte

Inga kommentarer: