fredag, oktober 20, 2006

Musik?

Aly&Aj kommer snart att invadera den svenska radion med deras musik. Jag lovar!!!!
Stone sour är också ett band jag tror på. Kolla upp låten through glass! LYSSNA
The Fray kommer också att komma. "How to save a life" är deras senaste låt som är ruskigt bra.
Hinder - Lips of an angel är ruskigt bra. Lyssna för tusan.

Nu är det så att folk har börjat prata om "Anberlin - Feel the good drag". Alltså snälla, häng med här. Det är nästan gammalt och grått. Visst det är bra men det är nästan gammalt. Det är dock ett tips. Lyssna på Anberlin mina damer och herrar. Dem kommer också att komma hit.

"Rascal Flatts - What hurts the most och My wish"! Jag gillar detta men jag tvivlar på att dem kommer bli spelade på radion här i Sverige. Du din lilla jäkla radionörd gå online och lyssna. Det är bra för tusan.

The all-american rejects - Move along. Jag har lyssnat på detta band i flera år nu. Sorgligt nog har jag varit nästintill ensam om detta, i alla fall i mina kretsar. Lyssna på dem för dem är ruskigt bra. Ni kommer inte ångra er.

Breaking Benjamin - The diary of Jane är också bra, hur kan ni inte förstå det?

Jag har gett er lite musiktips nu. Jag hoppar ni tar ert förnuft till fånga och förstår att det är för ert eget bästa jag ger er dessa musiktips. Då slipper ni förpesta våra öron med Brittan och den där Justin.

Catch u later!
Yours truly Dytte

2 kommentarer:

David sa...

Kolla in monoflare. De kommer gå långt.. bara o googla så hittar du nog skulle ja tro.. Bandet e från götenetrakten. GRYMMA!!

Jay sa...

Bra tips david!