tisdag, oktober 03, 2006

12 grader nordost om mig

come on here we go, let´s write something with meaning in it. Old dan tucker your to late to get your supper.

Det går framåt, enligt vissa långsamt men det går framåt. Vad pratar jag om? Jo, givetvis min bok. Jag har skrapat ihop 50sidor nu! Det går bra. Ingen har fått läsa en rad ur den hittills förutom dem som medverkat till den. Dem har fått läsa sin del men annars är det bara jag som läst helheten. Jag ska inte låta någon utomstående läsa den, först när den är klar kan dem få läsa boken.

Come on, finish it

Det var du och jag, Lars. Du och jag! Vi kämpade sida vid sida och det var en kamp som jag mest fick utkämpa själv när du sjöng sånger i bakgrunden som skulle leda mig vidare, kämpa vidare. I was´nt drunk and I wasn´t blind. Förstår du? Det var jag och Herr.W! Det är en kamp jag själv har nu, Lars lämnade mig när jag inte tyckte jag behövde han mer. Eller var det han som inte behövde mig? Vem vet?

WE are going to rock before we sink

Boken ska bli runt 100 sidor har jag tänkt mig. Det är ett rimligt mål och ett mycket bra mål enligt mig själv, 100 dataskrivna a4 då givetvis. Jag tycker att det är ett vettigt mål att sikta på. Inte för långt och inte för kort, utan alldeles precis lagom. Den är planerad att komma ut .......????

Ohh mary don´t you weep no more

Catch you later!
Yours truly Dytte

Inga kommentarer: