onsdag, september 27, 2006

Singel? Javisst!

Jag såg ett av mina ex idag. En tjej som rådiggade(diggar) kent när vi var ihop. Det var det enda jag fick höra när jag var där. Samtidigt plågade jag henne varje gång hon kom hem till mig med Millencolin och Lars Winnerbäck, hon var nog också måttligt road. Hon lärde sig dock att gilla det.....sa hon.

Learned

Vi är inte direkt vänner längre, inte fiender heller. Vi är något typ som ytligt bekanta som man helst vill slippa att prata med. Våra blickar möttes snabbt där i skobutiken Nilsons i Skövde. Vi vände snabbt våra huvuden åt andra hållet. Jag gick ut och hon fortsatte kika. Jag träffade henne när jag var ute och festade i lördags. Av ren artighet pratade jag med henne. Frågade hur det var, vad hon gjorde och konstigt nog om hon hade pojkvän eller inte. Hon är arbetslös, mådde bra och var singel.

Hon fråga mig samma sak

Jag svarade att jag läser till journalist i Jönköping, mådde också bra och var också singel. Direkt efter att jag yttrat dessa ord kommer det en hemskt massa tjejkompisar som börjar krama om mig och av någon av dem fick jag en puss på kinden. Inget märkvärdigt enligt mig!
Hon fråga mig: Är du säker på att du är singel? Det verkar inte så.
Jag svarade: Ja, det är jag. I alla fall senast jag tittade efter. Jag lämnade henne i samma ögonblick jag sa efter. Någon drog tag i min arm och drog mig med i folkvimmlet. Hon trodde nog det var min flickvän, det var det inte. Det var en kompis, jag är ju som sagt singel.

Take on me

Hon tror nog att jag ljög för henne, I don´t care! Take it or leave it!

Biatch

Cathc u later!
Yours truly Dytte

Inga kommentarer: