söndag, september 17, 2006

Konsert?

Jag var i gbg och såg på Hardcore Superstar när dem gästade Liseberg i Fredags.
Det var grymt, jag älskar att stå precis framför scenen. Hängandes på gallret och beskåda skådespelet som äger rum framför mig. En känsla av att alla problem som man möjligtvis kan ha, dem försvinner i det ögonblicket bandet man älskar äntrar scenen och publikens vrål hörs i ens öron. Då är allt perfekt, för ett enda ögonblick är allt perfekt.

Perfect

Jag har en speciell kärlek till detta bandet, till Hardcore Superstar. Det var deras "someone special" som fick mig att lova dem evig kärlek. Oavsett vad dem kommer göra i framtiden, vad dem än kommer ställa till med så kommer jag alltid älska dem. Deras "someone special" fick mig att lova detta.

I will always love you

Jag älskar känslan av att skåda ett riktigt grymt band äntra en scen och publikens vrål som fyller mina öron. Allt försvinner då, det är jag, älskande fans eller personer som jag som älskar känslan av en bra konsert och bandet som alla älskar äntrar scenen. Det är vad jag mina vänner vill kalla perfektion!

Inside out

Och nej det hände inget på denna konserten, jag njöt enbart av föreställningen. Även om tjejen intill mig som jag blev tight med under konserten såg bra ut så blev det inte.

Please forgive me

Catch u later!
Yours truly Dytte

Inga kommentarer: