fredag, september 01, 2006

Books

Jag var och köpte några böcker förut. 4st för att vara exakt, i pocketform. En som handlade om en tysk ss-soldat, en om en intern på ett texasfängelse, en om riddare och en bok om cancersjuka. Det är dock inte detta mitt inlägg ska handla om utan det ska handla om Sigge. Han har gett ut en bok. eller kanske två eller ja kanske rentav tre det framgår inte riktigt. Det kan ju vara en annan Sigge Eklund som skrivit böckerna.

Who are Sigge Eklund?

Jag vet att han har skrivit boken "Det är 1988 och har precis börjat snöa", jag såg hans bild på baksidan. Han var rätt sött! Nä, men allvarligt han har skrivit en bok om hur det är att vara farsa och att han hittade tillbaka till sig själv genom band som hade spelats in när han var liten.
Jag tror storyn var något sådant. Han bloggar ju som många vet. Om dittan och dattan men alltså han har skrivit en bok.

Cook book?

Det visste jag inte, jag var nära på att köpa den men gjorde det inte då jag inte såg mig själv som farsa i nuläget. Inte ens i närheten av pappa är jag. Jag har ju inte ens en tjej just nu och jag har inte gjort någon gravid på 9månader. Det är jag helt säker på. Jag har ju någon jag brukar gänga med men ja det är det ingen som vet om.

Farsa?

Jag diggar böcker i alla fall. Jag tycker det är intressant. Svårt att hitta någon bok som verkar intressant enligt mig i alla fall. Det finns många böcker men få som väcker intresse hos mig. Har du några tips på böcker?

Tips stäng gylfen

Catch u later!
Dytte

1 kommentar:

Anonym sa...

På tal om böcker... du råkar inte veta när den sista eragon-boken kommer....?