måndag, september 25, 2006

Tjuvlyssnat

Förlåt men jag kan inte hålla mig. Jag sitter i en datasal och kan knappt hålla mig för skratt. Jag satt och läste på tjuvlyssnat. Här kommer två samtal som dem tjuvlyssnat på och som är för grymma alltså.

Samtal 1:

(Två killar 20+ sitter och diskuterar helgen.)
Kille 1: Hur gick det med den där tjejen igår?
Kille 2: Jo det gick skitbra, vi satt och myste och kysstes ett bra tag.
Kille 1: Okej! Följde du med henne hem eller gick ni till dig?
Kille 2: Nja, det vart inget mer för hon skulle gå på toa och hon tog så lång tid på sig, att jag tror att hon gick och bajsade, och då tänkte jag på avföringen i hennes tarmar som sakta men säkert kom ut. Och henne hade jag suttit och smekt på magen. Så då stack jag därifrån fort som fan innan hon kom tillbaka.
Kille 1: Du är ju sjuk, sök hjälp!


Samtal 2:

Full kille 20+ ska har precis beställt ett mål av en nybörjar-expedit 18+.)
Expediten: Var det bra så?
Killen: Ja, eller nej fan, kan man få flänsost på burgaren?
Expediten (ropar automatisk till chefen): Har vi flänsost till Whopper meal?


All creed till Tjuvlyssnat.se!

Inga kommentarer: