torsdag, juli 24, 2008

To do now

Idag blir det till att boka biljetten till Island. Ska försöka rensa ur förrådet. Men nu skickade linus ett sms där han sa att vi skulle ta det imorgon. För att han skrev fel i sitt sms till mig. Där sa han att de skulle vara i Skara tills klockan 17.00. Då tog jag det som att de skulle vara KVAR i Skara tills den tiden. Tji fick jag. Han menade att de skulle vara tillbaka då. Ibland är det bättre att vara övertydlig än så diffus som han var.

Diffus

Därför blir det till att boka biljetten till Island idag och vara med pojkarna. Förmodligen bad vid klockan 18.00 med dem. Bokning av biljett sker ikväll någon gång. Och nu kommer jag göra något som känns lite onödigt med tanke på att jag ska bada. Jag ska duscha. Känner mig inte alls fräsch efter jobbet. Först jobba och sen sitta i en kokhet bil och svettas är inte riktigt min grej.

Inga kommentarer: