onsdag, juli 23, 2008

Work and sleep

Det är snart dags att sova. Ska egentligen sova redan nu. Men jag är vaken för jag ska prata med Josse innan jag lägger mig, tänkte jag. Det är väl så det ser ut för resten av denna dagen.

Day gone

Tidigare idag har jag jobbat. På mina kära linjer. Fast idag gick det rätt bra. Det går upp och ner det där. Imorgon jobbar jag med chrille i vit zon till att börja med. Det är rätt okej. Han är schysst och förhoppningsvis går det bra imorgon. Sist jag var i vit zon gick det åt helvete. Fast det här var ett annat helvete än det jag nämnde sist. Det här var inte lika pinsamt för mig. Det var en maskin som inte fungerade redan innan jag kom dit.

White

Nu ska jag fixa maten tills imorgon. Måste få lite energi på jobbet. Äter gör man ändå dör man. Så säger Åsa på jobbet. Inte särskilt positivt faktiskt. Nu får josse snart ringa.

Now bed.

Inga kommentarer: