tisdag, juli 29, 2008

Update about weekend

Vad gjorde jag i helgen nu då? Jo, i helgen blev det en hel del bad och lite grillande. I lördags var vi ute i Axvall och badade. Jag och M. Det var riktigt varmt och skönt i vattnet faktiskt. M ville köra pinnen ner i vattnet. Dvs att man står med ryggen mot vattnet på bryggan. Håller armarna över bröstet och sen bara lutar sig bakåt och faller mot vattnet. Man får inte under några omständigheter röra sig innan man är i vattnet. Du ska alltså köra ett ryggplask. M fuskade men fick ont ändå. Jag är inte så känslig för sånt. Det krävs rätt mycket för att jag ska känna av det.

Bath

Efter det blev det lite grillande. Men det var på söndagen vi verkligen badade. Jag, F och Jo. Först jag och F ute på Svalnäs där vi träffade på Kero och hennes familj. Där var vi i några timmar. Ruskigt varmt överallt förutom i vattnet kan jag säga. Efter det blev det en pizza och hemfärd. Jo dyker upp och är sugen på mat och bad. Vilket vi gjort båda inom de två senaste timmarna. Vi valde dock att åka och bada men denna gång på Flämslätt. Riktigt varmt där faktiskt. Fast efter det var jag och de andra rejält möra.

Mör

Vi simmade nämligen över lite mer än halva sjön och tillbaka. Det är en bit och jag var rätt trött efter det faktiskt. Drog hem och fixade mat åt Jo och sen satte vi oss och spela PES (förklaring på vad det är kommer i ett senare inlägg), kika tv och prata. Igår var jag därför väldigt väldigt trött på jobbet. Sen att det inte gick så bra hela dagen spelade väl också in. Mer om det i ett senare inlägg.

Swimming

Nu ska jag göra mat. Funderar på att dra iväg och klippa mig också. Vi får väl se om det blir idag eller om det blir senare. Det löser sig nog oavsett. Tills senare. Ha d gött

See ya

Inga kommentarer: