tisdag, januari 13, 2009

No job

Andra dagen som arbetslös kan väl sammanfattas med rätt få ord. TRÅKIGT. Jag ogillar starkt att inte ha något jobb och det vet de som känner mig också. Klagar väldigt mycket på att jag saknar något att sysselsätta mig med (dvs att också tjäna pengar).

No money

Idag har jag jobbat lite med min hemsida, photoshoppat och gjort lite research inför två intervjuer jag ska göra. Behöver göra research för några till men det kommer. Har gott om tid på mig nu så att säga.

Time

Imorgon har jag lite inplanerat. Får se hur mycket jag gör. Lätt att tappa motivationen när man inte behöver göra det. Men det ska nog gå bra. Det sämsta med vardagarna är att de går långsamt. Ingen fotboll. Ingen som är ledig och därför ingen som kan vara med mig. Vilket är synd.

To bad

Inga kommentarer: