torsdag, januari 01, 2009

Nyårslistan

Det bästa som hänt: The best is still to come

Det sämsta som hänt: Att det tog slut med J

Det konstigaste som hänt: Slakten på Island är nog bland det konstigaste under året som gått.

Det turligaste som hänt: Bra fråga. Att jag inte dog under mina flygresor i år.

Det roligaste som hänt: Att jag fått en ny vän som just nu befinner sig på Island.

Det bästa jag köpt: En ny fin soffa. Den är jätteskön.

Den roligaste festen: Festen hos F på juldagen är nog den bästa.

Den bästa semestern: Har inte direkt haft någon semester i år.

Det bästa jag fått: En ny vän, en bok och ett julkort.

Årets manliga personlighet: Borgen
Motivering: För han fanns alltid där trots att det var tungt.

Årets kvinnliga personlighet: Anna
Motivering: Finns alltid där för mig. Vad jag än gör och vad jag än säger så lyssnar hon. En sann vän.

Årets nyårslöften:
Nr 1: Bringa ordning i kaoset.
Nr 2: Träna mer.
Nr 3: Resa mer.
Nr 4: Få ett jobb.

Årets citat: Har inget klockrent. Men årets underdrift är Urban och jag själv som säger: Vi behöver inte solskyddsfaktor. Riktiga män klarar sig ändå.
På kvällen låg vi i varsin lägenhet och klagade på att vi hade bränt sönder våra kroppar.

Årets flopp: Mina gamla löften - igen.

Catch you later!
Dytte

Inga kommentarer: