onsdag, januari 07, 2009

Sometimes

Taskig uppdatering de senaste dagarna. Har varit i skåneland. Dansken på jobbet vill dock att jag ska söka mig än mer söderut till hans hemtrakter. Mitt svar till det är rätt enkelt - Never gonna happen.

Happen sometimes

Var ute i en liten by som ligger på gränsen till Småland. Det var mer skog och hästar än vad det var människor men jag var glad ändå. Träffade min nyfunna vän och jag skulle ljuga om jag skriver att det var tråkigt. Samtidigt tänkte jag en hel de. Analyserade, funderade och drog slutsatser. Som vanligt om man heter Joakim ......

J O C

Snart är min hemsida uppe. Min andra och tredje sajt likaså. YES, fick precis ett svar på ett mail jag skickade. Har väntat på ett svar i några veckor nu faktiskt och idag fick jag svar. Efter att jag skickat två påminnelsemail. Nu har jag två intervjuer i området kring Piteå. GRYMT bra.

Tacka mig senare

Inga kommentarer: